F-commerce, m-commerce, trendy i przewidywania (wideo)

PATRONAT MEDIALNY 29-06-2011, 15:04

W ostatnim odcinku serii „Płacę / nie płacę” poświęconej e-commerce i płatnościom w internecie, zobaczyć można najnowsze trendy w e-handlu i wyzwania, jakie stoją przed twórcami rynku.

Liczby użytkowników, jakie przewijają się przez Facebooka podziałały na wyobraźnię sprzedawców i postanowili oni stworzyć z najpopularniejszego portalu społecznościowego świata jeden z kanałów sprzedaży swoich produktów. Póki co, Facebook nie stworzył jeszcze specjalnych narzędzi do e-handlu, dlatego aby założyć sklep na Facebooku trzeba mieć dostęp do aplikacji, które pozwolą na jego samodzielne stworzenie. Sprzedawca powinien jednak zdawać sobie sprawę ze specyfiki tego kanału sprzedaży. 

Twórcy programu zastanawiają się także, jakie jeszcze inne tendencje będą szły w parze z rozwojem e-commerce, których sprzedawcy nie powinni ignorować. Jest wśród nich na pewno konieczność dostosowania serwisów pod urządzenia mobilne, a także rozbudowanie funkcji komunikacyjnych pomiędzy dostawcą a klientem.


Następny artykuł » zamknij

Chiny blokują Google+

Warto przeczytać:

To warto przeczytać





fot. ODO 24







  
znajdź w serwisie



RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Serwisy specjalne:
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.