F-commerce, m-commerce, trendy i przewidywania (wideo)

PATRONAT MEDIALNY 29-06-2011, 15:04

W ostatnim odcinku serii „Płacę / nie płacę” poświęconej e-commerce i płatnościom w internecie, zobaczyć można najnowsze trendy w e-handlu i wyzwania, jakie stoją przed twórcami rynku.

Liczby użytkowników, jakie przewijają się przez Facebooka podziałały na wyobraźnię sprzedawców i postanowili oni stworzyć z najpopularniejszego portalu społecznościowego świata jeden z kanałów sprzedaży swoich produktów. Póki co, Facebook nie stworzył jeszcze specjalnych narzędzi do e-handlu, dlatego aby założyć sklep na Facebooku trzeba mieć dostęp do aplikacji, które pozwolą na jego samodzielne stworzenie. Sprzedawca powinien jednak zdawać sobie sprawę ze specyfiki tego kanału sprzedaży. 

Twórcy programu zastanawiają się także, jakie jeszcze inne tendencje będą szły w parze z rozwojem e-commerce, których sprzedawcy nie powinni ignorować. Jest wśród nich na pewno konieczność dostosowania serwisów pod urządzenia mobilne, a także rozbudowanie funkcji komunikacyjnych pomiędzy dostawcą a klientem.


Następny artykuł » zamknij

Chiny blokują Google+

Warto przeczytać:

To warto przeczytać


fot. Fotolia






fot. Ceneo


  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Serwisy specjalne:
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.