Akademia Biznesu: Jak zdobyć klienta? (wideo)

02-12-2011, 16:37

W ostatnim odcinku Akademii Biznesu główny bohater opracowuje strategię działań handlowych i zastanawia się, jak klienta zatrzymać przy sobie na dłużej.

Wypromowanie własnej firmy nie gwarantuje jeszcze zadowalających zysków. Ich osiągnięcie uda się tylko tym, którzy nie tylko będą umieli w odpowiedni sposób sprostać zadaniom klienta, ale także będą potrafili zatrzymać go przy sobie na dłużej. Wiele będzie zależało od tego, jaką strategię sprzedaży przyjmą. Działania handlowe mogą odbywać się pomiędzy handlowcem a pojedynczym nabywcą, pomiędzy handlowcem a zespołem dokonującym zakupu lub pomiędzy zespołami handlowymi. Sprzedaż może mieć też formę konferencyjną lub seminaryjną.

Zdobycie klienta to jeszcze nie wszystko. Ważne jest, by zatrzymać go przy sobie na dłużej, wzbudzić jego zaufanie i podtrzymywać satysfakcję z usług, które jesteśmy w stanie mu zaoferować. W zarządzaniu bazą klientów mogą pomóc programy typu CRM, dzięki którym odpowiednio posegregujemy wątki czy skontrolujemy dotychczasowe rezultaty.

Obejrzyj wcześniejsze odcinki Akademii Biznesu

Obejrzyj inne programy telewizji internetowej Webshake.tv


Źródło: Webshake.tv

Warto przeczytać:

To warto przeczytać






fot. Deloitte




Komentarze
comments powered by Disqus
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Maj 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Serwisy specjalne:
Wydarzenia:
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.